من قطعا بهتر شدم و یه استدلال خوب برای اثباتش دارم! 

 

 

 

امروز یه دسته گل زیبایی به آب دادم و برای یه کلاسی ثبت نام کردم و هزینه اش رو هم پرداخت کردم بعدش فهمیدم کلاسه برای یه چیز دیگه بوده:)) 

خلاصه که اولش خیلی عصبانی شدم و کلی دندون بهم ساییدم و استرس گرفتم و حتی چشمام پر اشک شد. ولی سریع خودمو جمع کردم. بهشون یه ایمیل زدم و با تلفنشون تماس گرفتم. ج ندادن ولی خب فردا صبح باید باز امتحان کنم.

در عرض یکی دو ساعت بعد داشتم مثل همیشه به کارای روزانه ام میرسیدم. اتاقم رو تمیز کردم، ورزش کردم، به تمرین نقاشیم رسیدم و بعدش زبان کار کردم.

حالا اگه اون دوران بدم بود حتما دو ساعت گریه میکردم و از استرس میلرزیدم و بعدشم 32 ساعت مستقیم میخوابیدم.

برخوردم باهاش خیلی منطقی بود. کاری که از دستم برمیومد کردم و دیگه غصه ش رو نخوردم و مهم تر از همه خودمو خیلی سرزنش نکردم. قبلا برای یه اشتباه ساده مثل این حق زندگی رو از خودم میگرفتم و کتکش میزدم. (شاید باوش سخت به نظر بیاد، ولی تو وقتی وسط این بیماری باشی این کاملا منطقی و طبیعی جلوه میکنه.)

و همه اینا بدون تلاش بود. خیلی طبیعی، واکنشم این بود. اره، قطعا بهتر شدم و قطعا بداخلاقیم مال پریود و pms بوده. 

که در این مورد هم با روانپزشکم صحبت میکنم وقتی دیدمش.

امروز اینکه افسردگیم بهتر شده رو با قطعیت وارد لیست موفقیت هام کردم و حالم خیلی خوبه^^